FAQ

Q?

Hoe werken de leveringen van Köhlerwoodcap?

A.

Alle bestellingen die vóór 12:00 uur worden gedaan worden dezelfde dag nog verstuurd, mits op voorraad. Normaal gesproken is de bestelling dan de volgende dag in huis. Mocht u na 12:00 uur een bestelling plaatsen en deze toch de volgende dag nodig hebben, dan kunt u altijd bellen om dit aan te geven. Wij doen dan ons uiterste best de bestelling dezelfde dag nog te versturen.

Q?

Wat als de geleverde producten beschadigd zijn?

A.

Hoewel wij onze producten met grote zorg behandelen, kan het voorkomen dat een product beschadigd aankomt bij onze klanten. Reclameer deze schade dan binnen 48 uur na levering. Is de schade al zichtbaar bij het uitladen, vermeldt deze dan op de vrachtbrief van de chauffeur.

Q?

Wat als niet alle producten of de verkeerde producten geleverd zijn?

A.

Köhlerwoodcap behandeld alle producten met zorg. Er is veel kennis van de producten bij ons magazijn personeel. Toch kan het een enkele keer voorkomen dat u niet alles heeft ontvangen of een verkeerd product heeft ontvangen. Tel daarom bij een levering altijd het aantal colli na en vergelijk dit met wat op de bon staat, dit voorkomt een hoop misverstanden. Reclameer de manco binnen 48 uur en we gaan het zo snel mogelijk voor u oplossen.

Q?

Waar kan ik de lopende acties van Köherwoodcap vinden?

A.

Wij verversen de informatie op onze website zeer regelmatig en onder de Nieuws-knop vindt u onze nieuwsbulletins, maar ook lopende acties. Veel makkelijker is het natuurlijk om u op te geven voor onze nieuwsbrief. U ontvangt dan een e-mailbericht zodra wij nieuwe acties of nieuws hebben. U kunt zich hiervoor opgeven via het contact formulier onderaan de website.

 

Q?

Hoe gaat Köhlerwoodcap om met betalingen?

A.

Wij spreken met onze nieuwe klanten altijd af dat de eerste bestelling vooruit wordt betaald. Daarna spreken wij een betalingstermijn af. Als u de bestelde producten heel snel nodig heeft, dan raden wij onze nieuwe klanten aan om langs te komen in ons afhaalcentrum in Rotterdam. U kunt hier contant of per PIN betalen. De koffie staat voor u klaar en wij laten u graag ons bedrijf zien! Ons adres is Bovendijk 196, 3045 PD, Rotterdam.

Q?

Ik wil graag bij Köhlerwoodcap werken, waar kan ik zien of jullie vacatures hebben?

A.

Als wij een openstaande vacature hebben, zullen wij deze altijd op de website vermelden. Staat hier niets op, dan hebben wij dus ook geen uitstaande vacatures. Dat wil niet zeggen dat wij onze ogen dicht houden voor écht talent. Je kan dus altijd een open sollicitatie sturen. Deze worden zeker gelezen en we zullen natuurlijk ook een berichtje terug sturen. Open sollicitaties kunnen worden gestuurd naar info@kohlerwoodcap.nl

Q?

Ik ben op zoek naar een product, maar zie deze niet in jullie catalogus of op jullie website staan, kunnen jullie deze dan niet leveren?

A.

In onze catalogus en op onze website staan alle producten die wij standaard in ons assortiment hebben en uit voorraad kunnen leveren. Echter zijn wij continue aan het innoveren en worden er ook continue producten aan ons assortiment toegevoegd.
Zoekt u een product dat niet in de catalogus of op onze website staan?
Geen probleem! Door onze goede contacten met vele leveranciers, kunnen wij het product dat u zoekt vast wel voor u vinden. Ook als u op zoek bent naar maatwerk producten kunt u contact met ons opnemen. Wij gaan graag op zoek naar wat u nodig heeft en komen vast tot een oplossing!